babam..




"sanki şiirini bilmediğim bir fransız akşamında;kaldırım taşlarını sayıyorum kalbimin,içimde ayak izlerin.."

bugün de gittin..her gidişin ayrı bi' şey katıyor sanki bana,bize..
her ayrılış bi' sonrakine özlem..
çocukluğumu hatırlıyorum..sesleri,yüzleri hepsi bulanık..bi' tek sen,evet bi' tek senin suretin hiç silinmemiş o yıllardan..
her zaman bi' kavga,hep bi' muhalafet sonrasında hep teslimiyet..
özlüyorum babam seni..çok özlüyorum..
yeni bi' hayat kurma çabasındayım şimdilerde..başka şehirlerde,başka insanlarda..
uzak kalmak..
kendi kalbime uzak kalıyorum bazen,kulağımdaki sesine..
benimle gurur duymanı ne çok isterdim..
bi' kızın babasına duyabileceği hislerden fazlası var kalbimde..
öfke,kırılganlık,hüzün,aşk..
bazen ne çok kırıyorum seni..bilerek,isteyerek..
nasıl bi' açıklaması var bunun yada bi' açıklaması varmı bilmiyorum..
tek bildiğim..
söylemek istediğim o değil..
kurtarılmayı beklerken,çırpınırken acıtıyorum seni..
kaybolurken..
gel bul beni diye..
sen aklınla başkalarına çareler üretirken,herkesin hayatını değiştirip,mutluluklar verirken,kendi canına su verememekte bizim sınavımız sanırım..
çocukken kahraman,büyüyünce sadece baba olur babalar derler..
benimse hep kahramanımdın..her geçen sene daha da büyük bi' hayranlık uyandıran..
bütün o zorluklara,olamamışlıklara rağmen ayakta kalan kahramanım..
bazen senin dilinden şiirler okuyorum kendime..
sonra kendi kendime mutlu oluyorum..hani o kaybolduğumuz zamanlarda..
bazen de sen hiç farkına varmadan gözlerinin içine bakıyorum..
boğazıma bişeyler düğümleniyor o zamanlar..
gözlerinde benim yarattığım bi' ışıltıyı görebilmeyi ne çok isterdim..
beni bu kadar çok sevmenin karşılığını verebilseydim sana,keşke..
seni çok seviyorum babam..
herkesten çok..

"tanırım kendimi..
hiddetim taşar benim dalga dalga..hırçın hırçın..
tokat gibi vurur sözlerim,yıpratır bedenini..
bilirim seni
hüzün etrafı sarmışken,sessiz kalırsın belli belirsiz..
ben bilirim seni
acı bir tebessüm..
belli belirsiz bir tebessüm..
hayranım sana,sabrına..
sakince karşımda durup,meydan okuyan o tavrına..varlığına..
korkmuyorum ruhumdaki fırtınada boğulmaktan
karanlıkta yollarımı kaybetmekten..
biliyorum,kurtarırsın beni sen..
ışığım,deniz fenerim.."



0 yorum:

Yorum Gönder

aa yoruum??
mes'ut oldum efenim:)