hafifçe ısırılmış bir dünyanın ucundayım..

bi' yolun sonundayım sanki bu gece..arkamda bıraktıklarıma bakıyorum..geçen zamanı sayıyorum..
yüzler hatırlıyorum,artık hayatımda olmayan ve bi' daha da suretleri aynamda yansımayacak olan yüzler..tuhaf bi' burukluk var üzerimde..
aşklar,sevgililer,dostlar..ailem..
özlüyorum,en çokta kendimi özlüyorum..çok garip..
bi' daha olmaz,işte buydu,bu sondu dediğim hiç bişeyin son olmamasına şaşırıyorum..
hepsine gülümseyebilmek en güzeli sanırım,bunu başarabilmek..
o zamanlar,hayatımı mahveden bütün herşeye şimdi iyi ki olmuş! diyebilmek..
büyüyorum..büyüyoruz..
ama hala bi' yer var ki kalbimde,kimsenin dokunamadığı..
öyle bi' yer ki kimsenin göremediği..aslında benimde göstermekten gizli gizli kaçtığım..
şimdi yanımda olmanı isterdim sevgili..
unutulmuş bu sarı kentte,yağmuru seninle izlemek isterdim..
beni duyuyormusun?..
yoksa yinemi kendimle konuşuyorum..
ah hayat..
gülümse artık bana lütfen,bak ben hiç bi' zaman küsmedim sana,beni kırdığında bile..
sıra sende..


"acılar yalnızlığımızın ortak aynası olmuş..düşlerde gördüğümüz hep o derin anlam..
ben nerdeyim?hangi düş benim?
sen nerdesin?hangi roldesin..?"

0 yorum:

Yorum Gönder

aa yoruum??
mes'ut oldum efenim:)